dotaz OT - zamestnani u zahranicni firmy a OSVC

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Listopad 9 14:44:04 CET 2018

Potvrdzujem a upresnujem:
- zdravotne poistenie platim v zahranici. Myslim, ze to zavisi od dlzky
pobytu v zahranici, ak je to viac ako 180 (90?) dni.
- preukaz poistenca som odovzdal v SK poistovni
- danove priznanie podavam aj v SK, kde su uvedene aj prijmy zo zavislej
cinnosti v zahranici, tie su potom vynate zo zakladu dane
- narok na dochodok vznika az po 60 mesiacoch.

Richard Kaliciak