dve rychlosti DC motorov

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Listopad 7 20:41:13 CET 2018

Odpoviem na vsetko predosle... Tym PWM urobenym iba do jedneho kanalu a
prepinanim dvojpolovym relatkom (alebo 2x obycajnym) by sa moj problem
nevyriesil, to sme na zaciatku uznali ako blbuvzdornu verziu kvoli tej
spiatocke. To by som spravil a ta reverzacia vpodstate je vnutri
auticka, ked odpojim moju elektroniku a auticko chalanom ide, ale
jednorychlostne. Ale tento napad s integracom do zdroja sa mi ozaj velmi
paci, jednak tam napojim to PWM a potom mam vdaka prudovej ochrane
osetrene tie startovacie spicky. Viem ze tu uz na zaciatku padlo, ze
treba na odpore sledovat ten prud, ale ze sa to vyriesi tymto
integracom, sa mi naozaj paci :) mne sa to nechcelo pchat do toho
procesora, aby na zaklade toho ovplyvnoval PWM. Tych UC3843 mam urcite
par doma, idem si to nakreslit...

Dakujem, Jaro