dve rychlosti DC motorov

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Listopad 7 19:44:02 CET 2018

Tak jsem koukal na to schema, takhle bych se s tím tedy netrápil.

Já bych do toho šel takto:
PWM pomocí 555 a jednoho tranzistoru dělá rychlost 1 a zpátečka
rychlost 2 prostě přemostí ten jeden tranzistor v PWM.
Zpátečka sepne 2P2T relé, které reverzne napájení na motoru
https://www.google.com/search?q=rele+2p2t+revers&tbm=isch