dve rychlosti DC motorov

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Listopad 7 16:45:45 CET 2018

Dobry den,

este jeden namet. Na prepinanie smeru otacania motora pouzit relatko s
dvoma prepinacimi kontaktmi a PWM robit iba jednym tranzistorom.
Stredne kontakty k motoru, prvy kontakt NO na Vcc, NC na PWM, druhy
kontakt NO na PWM a NC na Vcc.

Pripadne pouzit dve rele, potom je v polohe [obe rele vypnute | obe rele
zapnute ] funkcia "motorova brzda".

Richard Kaliciak