Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 6 22:13:29 CET 2018

Já se ještě zdejších tiskařů zeptám.
 Jako naprostý 3D print laik mě fascinuje, jak některé vytištěné předměty
perfektně pasují do sebe ( pokud mají pasovat )
a jak je třeba někdy propracovaný výtvor. Pan Víček třeba dělal krabičku na
chlazení - když jsem to viděl, spadla mi brada :-o
Jak takové věci děláte? V čem?  Ano, na webu je popsáno pár nástrojů ale mě
zajímají nějaké individuální postupy.
Já bych systémem vytisknu - nesedí - upravím - vytisknu - sedí lépe - ještě
upravím - vytisknu - už je to moc malé - atd.  Asi nic nevytisknul.
Nebo bych tisknul jen věci, které někdo vytvořil a dal k dispozici. Pro
radost :-)
Manželka se těší, že jí udělám vánoční vykrajovátka na perníčky.
 Takže už se těší celá rodina, nicméně pro mě to bude zase spousty
zkoušení, učení, testování....  :-(
Trochu mám obavy, jestli má vůbec smysl do toho investovat čas a peníze.
Když to bude " jen"  pro radost  a pro to vyzkoušet a objevit to, co už
většina má jako rutinu....

út 6. 11. 2018 v 22:00 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>