Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 6 22:00:02 CET 2018

Co se týče WiFi tak jsem prdnul k Rebelu to nejlevnější OrangePi a na
to nainstaloval Octoprint (k tomu ještě nějakou starou USB kameru ze
šuplíku) a naprostá spokojenost. Ovládání se děje přes web. Zatím se
mi nestalo, že by to při tisku nějak zatuhlo. SD kartu už nepoužívám.
Natáhnu soubor přes web do uložiště OPi a spustím tisk. OPi pak posílá
data po USB do tiskárny bez účasti SD jako kdyby byl k tiskárně
připojen počítač.