Rizeni vetracku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 15:13:42 CET 2018

Ta účinnost PWM bez indukčnosti bude přesně stejná, jako u lin. regulace. Prostě Uout/Uin.

Kdyby náhodou frekvence souhlasila, tak by mě zajímalo, kam jsou zapojené ostatní konce osciloskopu, případě jestli bude průběh stejný když se sonda zapojí obráceně, tedy GND sondy dát na +12. Dávat GND na živý zdroj obdélníku může vést k zajímavým výsledkům:-)

PH

From: Jaroslav Buchta
No kazdopadne se v tomto pripade bez tlumivky stejne neobejdete, nebo tam budou strasne proudove spicky. PWM ma u motoru smysl tam, kde se primo pripojuje jeho indukcnost, jinak bude ucinnost horsi nez s linearnim stabilizatorem. Pokud nejde o ztraty, tak dat za mosfet maly odpor do serie a bude to fungovat cca jako linearni stabilizator.