Rizeni vetracku

Pondělí Listopad 5 14:55:57 CET 2018

No kazdopadne se v tomto pripade bez tlumivky stejne neobejdete, nebo
tam budou strasne proudove spicky. PWM ma u motoru smysl tam, kde se
primo pripojuje jeho indukcnost, jinak bude ucinnost horsi nez s
linearnim stabilizatorem. Pokud nejde o ztraty, tak dat za mosfet maly
odpor do serie a bude to fungovat cca jako linearni stabilizator.