[OT] Problem s USB 3.0 a 3.1 HDD

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Listopad 5 09:01:17 CET 2018

Pro kopirování více reklamních flešek používám USB2 hub s rozvětvením na 7
a připojuji 3 do jednoho notbuku.
https://www.czc.cz/crono-usb-hub-7-portu-usb-2-0-vypinace-cerna/162639/produkt

Pro větší rychlost kopirování (několikrát spuštěný DOSový COPY) jsem chtěl
použít nový noutbuk s usb 3 porty. Již přihlášení všech 21 flešek dělalo
problémy. Při kopírování cca 6Gb na 16Gb flasku to zkončilo tím, že 8
flešek hlasilo dokončení kopírování, 12x chyba kopírování( některé bylo
potřeba formátovat), 1x zničená flash (mohla být vadná z výroby).

Proto jsem šáhl k ověřené sestavě a kopíroval a více neřešil.

JL