[OT] Problem s USB 3.0 a 3.1 HDD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Listopad 4 19:56:10 CET 2018

Také jsem se s tim setkal (odpojovani disku na USB 3.0). Takže to nebude asi nic ojedinělého…

Od: Jaroslav Buchta
Odesláno:neděle 4. listopadu 2018 19:31
Komu: HW-news
Předmět: [OT] Problem s USB 3.0 a 3.1 HDD

Uz z toho asi vyrostu, tenhle problem  znam uz dlouho ale dnes jsem
koupil adapter na USB-C a je to stejne naprd
https://www.alza.cz/i-tec-mysafe-usb-c-d4981472.htm?o=2

Disk se pripoji (vetsinou) a pri kopirovani, nebo i formatovani to
chcipne. Dosahuje ale slusnych rychlosti pres 200MB/s nez chcipne.

To same mam asi s tremi kusy USM 3.0 adapteru, je to na ruznych
pocitacich stejne. Kdyz to propojim USB2.0 kabelem, tak to jede OK.
Kabely 3.0 jsem zkousel ruzne, nepozoruji zasadni vliv.

Pak mam par kusu
https://www.alza.cz/adata-hd650-hdd-2-5-1tb-cerny-d516537.htm a ty jedou
na 3.0 v pohode, ale rychlosti jsou jen do cca 100MB/s

Netusi nekdo, v cem by mohl byt problem? Prece to musi normalne
fungovat, kdyz se to prodava... Ted s novym HP pocitacem by snad mel byt
dodany OS v poradku, driv jsem to povazoval za SW peoblem a krabicky
ukladal do supliku.