Lenovo MIIX 2 W10 boot

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Listopad 4 09:09:52 CET 2018

To mi povídejde...
U nového HP jsem povypínal a odinstaloval, co se dalo. Stejně mne pořád něco otravuje. Někdy po zapnutí se spustí aplikace, kterou už jsem dávno zakázal, a chce se někam připojovat nebo něco nastavit...
Kolega tvrdí, že nejlepší je u nového NB udělat čistou instalaci win. Něco na tom bude.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, November 3, 2018 6:15 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Lenovo MIIX 2 W10 boot

Zatim stale nic... netusi nekdo v cem muze byt problem? 2 HP notebooky z te same flash nabootuji, z USB DVD mechaniky taky, tohle nic?

Jeste jeden dotaz - HP (ZBOOK) ma na disku recovery partition, nevim, ktera chytra hlava vymyslela, ze je normalne viditelny a je tam souborovy system, napevno namapovany na D: a pismeno nejde zmenit...
Recovery managerem jde udelat zaloha teto oblasti, jestli jsem to pochopil, na 5 DVD (nejsem masochista a pochybuju, ze bych to jeste nekdy precetl) nebo na presne 32GB flash, kterou jsem zrovna dovezl z Alzy a jede to, je to beh na dlouhou trat zda se ;-) Co ale znamena, ze HP dela ofuky s tim, ze lze vytvorit pouze jednu zalozni kopii? Je to nejak pak chraneno proti vytvoreni image z te flash a zazalohovani na normalni HDD nebo si jen delaji z lidi srandu? Smysl tohoto omezeni jsem teda jinak nepochopil. (ale funguje to tak leta co si pamatuju) Pak oddil samozrejme smazu a doufam, ze uz budu mit vlastni D: jako pracovni disk protoze na to mam vsechno nastaveno.

Pozoruju, ze uvedeni noveho znackoveho pocitace do stavu pouzitelneho pro technika (tzn. odstaneni vsech bezpecnostnich sra...k a omezeni) prestava byt sranda, uz se s tim drbu druhy den a noc...