Lenovo MIIX 2 W10 boot

Sobota Listopad 3 18:15:19 CET 2018

Zatim stale nic... netusi nekdo v cem muze byt problem? 2 HP notebooky z
te same flash nabootuji, z USB DVD mechaniky taky, tohle nic?

Jeste jeden dotaz - HP (ZBOOK) ma na disku recovery partition, nevim,
ktera chytra hlava vymyslela, ze je normalne viditelny a je tam
souborovy system, napevno namapovany na D: a pismeno nejde zmenit...
Recovery managerem jde udelat zaloha teto oblasti, jestli jsem to
pochopil, na 5 DVD (nejsem masochista a pochybuju, ze bych to jeste
nekdy precetl) nebo na presne 32GB flash, kterou jsem zrovna dovezl z
Alzy a jede to, je to beh na dlouhou trat zda se ;-)
Co ale znamena, ze HP dela ofuky s tim, ze lze vytvorit pouze jednu
zalozni kopii? Je to nejak pak chraneno proti vytvoreni image z te flash
a zazalohovani na normalni HDD nebo si jen delaji z lidi srandu? Smysl
tohoto omezeni jsem teda jinak nepochopil. (ale funguje to tak leta co
si pamatuju)
Pak oddil samozrejme smazu a doufam, ze uz budu mit vlastni D: jako
pracovni disk protoze na to mam vsechno nastaveno.

Pozoruju, ze uvedeni noveho znackoveho pocitace do stavu pouzitelneho
pro technika (tzn. odstaneni vsech bezpecnostnich sra...k a omezeni)
prestava byt sranda, uz se s tim drbu druhy den a noc...