Re: kontrola závodníků - hodinky

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Květen 31 17:56:01 CEST 2018

Něco takového?
https://agrosoft.cz/produkty/skot/identifikace/

Kdysi jsem s tím dělal, dosah načtení závisel na velikosti a nasměrování
antény v čipu, na velikosti a nasměrování antény čtecí, ale obecně
řečeno, procházející krávy s transpondérem na obojku nebo podkožním za
uchem to četlo s vysokou spolehlivostí.

Před 15 lety.

Standa