kontrola závodníků - hodinky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Květen 31 16:28:05 CEST 2018

Dobrý den,

Byl jsem se podívat na závodech Spartan, kde závodilo asi 7000 lidí.
Vybíhali po skupinách. Každý závodník dostal na ruku "hodinky", které
kontrolovaly, jestli běží správnou trasu, a jestli proběhl všechna
stanoviště. Co jsem si všiml, tak to nemělo ani žádný displej, tlačítka,
nic. Vypadalo to jako hodinky na koupaliště ke kabinkám. Ty hodinky
nikam nepřikládal, neprobíhal ani žádnýma branama, dokonce jsem si ani
nevšiml žádné elektroniky na stanovištích. Prostě je měl závodník na
ruce, a běžel.
Nevíte někdo, jak je to dělané? Jediné, co mě napadá, tak že by to mělo
záznam GPS, a v cíli by si to z těch hodinek stáhli do PC.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora