Re: výběr počítače - jak přestěhovat Linux

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Květen 31 14:37:33 CEST 2018

Kopie starych baliku pro me nedava smysl. Svet je tak provazany, ze dnes
moc nelze pouzivat stare baliky. Napriklad i jednoduche sdileni souboru
a stara verze  sw samba na linuxu  neni moc kompatibilni s Win 10. V
Win10 se prestal pro urcite funkcnosti podporovat s SMB protokolrm
starsi verze. ... .

Jirka