Re: výběr počítače - domácí server

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Květen 30 08:55:52 CEST 2018

Záleži na požadovaném výkonu.

Pokud velký netřeba, tak já to řeším na RPi 3b  a pro mé účely je výkonu
přehršel. I když budou všichni namítat, že to má disk přes USB, tak
nemám problém se streamem ve FHD přes minidlna do televizí - zvládá
dokonce dva současné streamy FHD. Stejně mám LAN jen 100Mbit.  Na
spotřebu je to nejlepší řešení. Donedávna jsem to měl na RPi 1 (1core,
256MB RAM) a chodilo to taky (jen některé selecty z mysql nebyly ono).

Pokud je třeba větší výkon, podíval bych se po HPE microserveru, např:

https://www.atcomp.cz/zbozi_detail.aspx?zbozi=477920

     Má to 4 pozice pro disky a to včetně rámečků, velmi tiché provedení
a je to hezky udělané.

Petr