Re: OT Nehoda samořiditelného auta Uber
Jindroush
jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 29 09:16:59 CEST 2018
Zdravim,
ted jsem zrovna videl studii, jak nejefektivneji v autonomnim provozu
posilat provoz pres krizovatky.
Jinak bych si myslel, ze autonomni provoz bude jak plynulejsi, tak
rychlejsi, protoze odpadnou srandy jako "zapomel jsem se v levem pruhu a
na nic nereaguju" nebo "jsem kaminonak s maximalkou 88km/h, nudim se a
budu pul hodiny predjizdet kamion 89km/h", a uz vubec nemluvim o tom
"lide si prohlizeji nehodu, takze se tvori kolona i v protismeru".
A vubec nejkouzelnejsi jsou zacpy na miste, kde byl kdysi problem, ale
uz tam delsi dobu neni, ale ta "zastavovaci vlna" tam porad zustava.
J.
On 29.5.2018 7:50, konfera at efton.sk wrote:
> No a tu sa naplno prejavi dalsia vyhoda plne autonomnej premavky: poloha kolony sa da naprogramovat kamlolvek, trebars aj kilometre pred skutocnou prekazkou, takze poloha bodu kochania sa sa da podla potreby dynamicky prestavovat.
>
> (V skutocnosti pojdu vsetky vozidla uplne nudne nizsou rovnomernou rychlostou, takze k nejakemu statiu a nasledovnemu "poskakovaniu" vobec nedojde, lebo to je zo vsetkych aspektov nezmyselne, len to nevyhnutne vyplyva z nasej ludskej povahy.)
--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>
Další informace o konferenci Hw-list