CO2 cidlo MH-Z19b

Martin Bucek maik na bucek.cz
Pondělí Květen 28 22:37:40 CEST 2018

Zdravím,

měl jsem asi 3/4 roku v bytě čidla MH-Z19, MH-Z14A a CDM7160. Pokud
se pravidelně větrá, dávají čidla rámcově stejné hodnoty. Přes zimu při
omezeném větrání MH čidla postupně ujížděla, ale po větším vyvětrání
(cca půl hodiny) se opět srovnala na úroveň CDM7160. To používá
ke kalibraci druhý detektor a nepotřebuje tak venkovní vzduch.

MB