Re: OT Nehoda samořiditelného auta Uber

Pátek Květen 25 11:15:56 CEST 2018

Dne 25. května 2018 10:01 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napsal(a):
> Ja z toho clanku pochopil, ze vsechny bezpecnostni systemy vypli,
> predpokladam proto, ze se s tim nedalo normalne jezdit a reagovalo to na
> kazdou ptakovinu. Ono mit v provozu auto ktere bude zastavovat necekane pri
> zasusteni kere u cesty nebo fleku na silnici bude opravdu peklo... Osobne si
> nemyslim, ze by to bylo nekdy v beznem provozu pouzitelne, jedine snad na
> uzavrenych ciste automatickych koridorech.

Já tomu taky moc nevěřím. Ono to na předváděčce vypadá úžasně, ale
nesmí pršet, nesmí sněžit, potřebuje to nakreslené čáry na silnici a
ostatní dopravní značení.

Taky ty sensory sice krásně vidí různé překážky na silnici, ale uvidí díru?

P.K.