Re: GDPR zneužívání

Pátek Květen 25 09:40:05 CEST 2018

Snad v každém takovém mejlu bývá link pro odhlášení nebo aspoň návod.
Když seznám, že tyto e-maily nepotřebuju, tak se odhlásím. Člověk se
registruje všude možně do různých e-shopů a občas se může stát, že
někde něco zakliknu nebo nezakliknu (nemůžu si všechno pamatovat) a
pak mi chodí newslettery, které jsem nechtěl.

P.K.