Re: GDPR zneužívání

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 25 09:08:12 CEST 2018

Zdravím,

1) my také rozesíláme 1x za měsíc novinky (těm lidem, kteří si to přejí). A
občas nám někdo vynadá, že nic takového nechtěl, nezná nás. Zatím to vždy
bylo tak (asi 3 případy z poslední doby). že šlo o přesměrované emaily.
Třeba i historicky, vím, když začínal Seznam, jak si to lidi
přesměrovávali, nebo se to přesměruje v práci...

2) To mě také točí, že ta data v obchodním rejstříku nejsou chráněna vůbec
nijak. Pěkný manuál pro zloděje a pod.... Proto také 25 let bydlím jinde,
než mám trvalé bydliště

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel