OT Re: Este jeden od fyzikov

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Květen 24 17:29:16 CEST 2018

Dobrý den,
tak tomu teď nerozumím, protože jsem nikdy v průmyslu/průmyslovém
provozu nebyl. To přece není logické řešení - opravdové nouzové stop by
dokonce možná "vrazilo železo mezi zuby", i za cenu poškození mašiny,
ale ochrany člověka, a ne přece že to prostě vypne motor, což je hůř,
než to vypnout 'normálně'. K čemu pak taková funkcionalita?

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>