Re: Jak řešíte GDPR?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 23 09:27:09 CEST 2018

Treba kvuli tomu, ze hromada veci na W10 nejede....konkretne u nas je to
dost tragedie....nicmene tim nezehram na MS a Win10 (prijdou mi jako velmi
dobry OS - mozna nejlepsi a to pamatuji jeste MSDOS). Problem je, ze nam
jede celej Postservis na SQL od Sybase, ktera to zabalila a koupil ji SAP,
ktery ji zrejme koupil jen, aby mel embeded DB a nemusel spolehat na cizi
vyrobce SQL. Tim padem ostatni uzivatele pomerne zariznul. Vyvojovy nastroj
PowerBuilder nastesti odprodal Apeonu, ale mame problem hlavne s SQL
driverama jelikoz ty stare co pouzivame se odmitaji nainstalovat na cokoli
starsiho nez W7 a Win Server 2008 a ty nove SAPove se chovaji
jinak...muselo by se vsechno prepsat (nerealne). Plus samozrejme na tom
nejedou dalsi pomocne nastroje a nebo je SAP uz vubec nedistribuuje...

RV