OT Zase posta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Květen 21 09:56:27 CEST 2018

Mimochodem, pokud jste si vsimli, podobne temato se nedavno objevilo v
mediich "Ruseni matrik", kde na nekterych obcich stoji ukon matrikare
50000Kc ;)

Abych zustal ontopic v offtopicu - mne ze vseho nejvic vyhovuje styl
Zasilkovna, vcetne jejich aviz mailem, sms, hesel a site pobocek. Ale
obavam se, ze je to jen proto, ze je to jeste nedostatecne vytizene a
jednosmerne (tj. vetsina lidi to vyuziva jen jako vyzvedavarnu baliku).

Co se tyce CP, tak to, co pisete, je sice pekne, ale neni to cely
obrazek - napr. e-sluzba, jako Moje Posta, je zcela tragicka. A za to
pobocky na obcich nemuzou.

J.