OT Zase posta

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Květen 20 22:56:00 CEST 2018

Když mi se mi nedávno pokoušel postak doručit vsemoznym zpusobem balík typu DR nakonec z nej vypadlo, ze pokud nesplni nejakou normu (asi 83% uspesneho doručení DR balíku / mesic) tak jim sahnou na výplatu. Jako kdyby mohl pošťák ovlivnit jestli zrovna někdo bude v dobu doruceni doma, chudák… Pak chápu druhého dorucovatele, který se s nim nejak střídá, ze „tady je to typický“ ze mi nedokáže nic doručit (většinou je pro me pohodlnější si pro to zajit na postu, protože kdo je dopoledne doma, ze…).

Od: Tomáš Vymětal
Odesláno:neděle 20. května 2018 22:35
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: OT Zase posta

Zfalšované převzetí nám běžně prováděly přepravky. Celkem ty řidiče
lituju, prý dostanou klidně stovku adres denně a nikoho nezajímá, že to
fyzicky nejde (navíc ani přesčasy nepomůžou, protože na některých
místech se prostě v pět končí). Takže hledají cestičky jak z toho ven. A
často zjistí, že do nějaké firmy zajíždí denně a není to po cestě, tak
to prostě podškrábnou a jezdí tam ob den.
T.