OT Zase posta

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Květen 20 22:35:42 CEST 2018

Zfalšované převzetí nám běžně prováděly přepravky. Celkem ty řidiče
lituju, prý dostanou klidně stovku adres denně a nikoho nezajímá, že to
fyzicky nejde (navíc ani přesčasy nepomůžou, protože na některých
místech se prostě v pět končí). Takže hledají cestičky jak z toho ven. A
často zjistí, že do nějaké firmy zajíždí denně a není to po cestě, tak
to prostě podškrábnou a jezdí tam ob den.
T.