1N4007.

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Květen 20 12:38:56 CEST 2018

Na feedback se nedá spoléhat. Dost lidí dává hodnocení už při obdržení zásilky. Někteří zase nakupují pro následný přeprodej nebo součástky založí do šuplíku. Takoví ani nezjistí, že je něco špatně.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Sunday, May 20, 2018 12:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 1N4007.

Občas přijde něco divného - objednával jsem TL081 a bohužel jsem je zaletoval bez testu.

No a po důkladné analýze proč to nefunguje jsem zjistil, že uvnitř pouzdra jsou zřejmě TL082 nebo nějaký jiný dvojitý OZ se stejným pinoutem.

Evidentně číňan nakoupil nějaké zmetky z výroby (chybné značení). Jsem si 100% jist, že jsem nebyl sám - těch 5ks co jsem měl byůly všechny špatně značené (ale jinak funkční).

Hvězdiček od ostatních prodejců měl ale hafol.

Petr