1N4007.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 20 12:34:02 CEST 2018

Občas přijde něco divného - objednával jsem TL081 a bohužel jsem je
zaletoval bez testu.

No a po důkladné analýze proč to nefunguje jsem zjistil, že uvnitř
pouzdra jsou zřejmě TL082 nebo nějaký jiný dvojitý OZ se stejným pinoutem.

Evidentně číňan nakoupil nějaké zmetky z výroby (chybné značení). Jsem
si 100% jist, že jsem nebyl sám - těch 5ks co jsem měl byůly všechny
špatně značené (ale jinak funkční).

Hvězdiček od ostatních prodejců měl ale hafol.

Petr