OT Zase posta

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 19 14:32:08 CEST 2018

Nedávno se tu diskutovalo o (ne)doručování zásilek.

Krátce po té mě pošta též "nezastihla". Zkoušel jsem znovudoručení, ale
číslo, které bylo uvedeno na lístečku s tím, že tam se má znovudoručení
objednat, nefungovalo. A na dalších tam uvedených číslech to nikdo nebral.

Ale nakonec mě potěšili tím, že vyzvednutí trvalo pár minut. Dlužno dodat,
že když jsem se paní na přepážce ptal jak je to s objednáváním znovudoručení
a s těmi čísly na lístečku, tak tam našla ještě další, které jsem nezkoušel,
že prý tam mám zavolat a oni mě přepojí:-)

Dostalo mě ovšem, že existuje i opačný problém: Zfalšované převzetí:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/doprava/ceska-posta-balik-do-ruky-krehke-vejce-reklamace/r~4cfa6cec58ea11e883510cc47ab5f122/

PH