OT citelne rezistory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 18 19:53:10 CEST 2018

 18.5.2018, 19:45:36

Trochu z druhe strany. Profici umeji tisknout i samolepky
pro exterierove aplikace, (treba reklama na autech). Takze,
pokud se dokazete s nekym domluvit, aby vam to uctoval
nejak jinak nez, nejmensi zakazka je 1 m ctverecni, staci olepit
libovolny komercne dostupny R, vhodne velikosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz