řemínky do SONY TC-815S

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Pátek Květen 18 06:48:24 CEST 2018

Ahoj,

prosím o radu, jestli a kde u nás sehnat náhradní řemínky popř. další části,
které by bylo vhodné vyměnit.
Přehrávač je otce a rád by jej dál využíval. Po rozebrání spadané řemínky,
nejspíše vytahané (nevím, nemám zkušenost s kazeťáky).
Našel jsem na eBay kolem 400 Kč, přijde mi to celkem dost. V některých
nabídkách přidávají ještě taková ta pogumovaná kolečka.
Servisní manuál je společný pro tc-k715s_tc-k717es_tc-k815s_sm. Díval jsem
se, že sady řemínků pro jiné typy u nás stojí tak 50-70 Kč.
Tak třeba bude někdo vědět o nějaké levnější náhradě popř. doporučí, kde se
zeptat.
Děkuji.

Milan