Re: výdrž baterií v mobilních zařízeních

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 09:06:13 CEST 2018

Docela rozumné je hodnocení podle Nikola Tesla Loupežníka:
https://www.teslafan.cz/clanky/vyzkumnik-tesly-radi-jak-nabijet-li-ion-akumulatory

Takže celá noc na nabíječce není dobrá, ale jít pod 30% také není dobré.
Ideálně někde cca 80-30%, ale to se uživatelům moc nehodí, protože mají pocit, že jim baterka leží ladem.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Dalibor Honza  dalibor.honza na gmail.com
Komu: HW-konference  hw-list na list.hw.cz
Datum: 16. 5. 2018 14:38:42
Předmět: výdrž baterií v mobilních zařízeních

Dobrý den,

zajímal jsem se o to, jak co nejvíce maximalizovat výdrž baterie v mobilních zařízeních a chovat se k ní pokud možnost co nejšetrněji, aby si svou kapacitu udržely co nejdéle...

Jsou určitá obecná doporučení jako vyhnout se extrémním teplotám, nenechávat zařízení zbytečně v nabíječce, vyhnout se extrémnímu vybití,...

Slyšel jsem i názor, že baterii velmi škodí pokud se při nabíjení používá. Tedy typická situace například použití jako navigace v autě... Je tento názor něčím opodstatněn?

Případně napadají vás další doporučení, jak dosáhnout co největší kapacity baterie po co nejdelší dobu?

Děkuji

DH