1N4007.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 16 23:44:26 CEST 2018

To je chyba, jenom je v tom podporujete. Já jim nic nedaruju a ikdyž je to
ztráta času, už jen z principu potírání podvodného jednání je v tom nenechám
beztrestně pokračovat. A nemyslete si, že je to nebolí, například Ali má na
ně takový špagát, že začnou kňourat, aby jste to označil jako něco jiného
než že je to podvod. Navíc - číňan když od vás dostane $1, tak ty součástky
vám může poslat 10x a ještě na tom neprodělá. Takže to že to mají přeražené
je nedostatečná vstupní kontrola při jjich nákupu. Před pár lety jsem jim
tam udělal docela vítr, že mi po objednávce někteří psali, jakože ví že chci
oporavdovou kvalitu a originál a že určitě budu spokojený. Takže už mě tam
mají někde na seznamu "tyto nepodvádět".

Já vždycky součástky projedu na komponent testeru.BC mají výrazně nižší Ube,
takže jde poznat, jestli je to přeražené. Kolik se nedá říct, musíte to
nakoukat na svým měřáku.

Pokud k tomu mám nějaký přípravek, dodám i schéma a stručný popis přípravku
na kterém je to testováno. Uznávají hotové komponent testery, tam je to bez
dohadování, ale chce to hodně dobré fotky, aby bylo vidět na popisy těch
pidi součástek i na displej zároveň. Někdy přilepím přečnívající mobil na
bednu jako vodorovný stativ a natáčím pod tím video.

Problém je, že když vrací prachy, tak je v tom něco přes 10% rozdíl ve váš
neprospěch (přepočet kurzů), takže nedostanete všechno zpátky, ale číňan
prostě nevydělal a vzhledem k maržím pro nečínské zákazníky je to dost bolí
a rychle je to vyléčí.

Nevím, jestli víte jak to tam chodí, ale oni mají celé týmy obchodníčků,
takže když skřípnete jednoho, tak to uzdravuje celou chobotnici.