výdrž baterií v mobilních zařízeních

Dalibor Honza dalibor.honza na gmail.com
Středa Květen 16 14:38:19 CEST 2018

 Dobrý den,

zajímal jsem se o to, jak co nejvíce maximalizovat výdrž baterie v
mobilních zařízeních a chovat se k ní pokud možnost co nejšetrněji, aby si
svou kapacitu udržely co nejdéle...

Jsou určitá obecná doporučení jako vyhnout se extrémním teplotám,
nenechávat zařízení zbytečně v nabíječce, vyhnout se extrémnímu vybití,...

Slyšel jsem i názor, že baterii velmi škodí pokud se při nabíjení používá.
Tedy typická situace například použití jako navigace v autě... Je tento
názor něčím opodstatněn?

Případně napadají vás další doporučení, jak dosáhnout co největší kapacity
baterie po co nejdelší dobu?

Děkuji

DH