1N4007.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 16 14:26:22 CEST 2018

GMe je tedy neznačkový dodavatel... ? Nebo značkový dodavatel neznačkových
součástek? Nebo obráceně?  Jak se to vlastně pozná?
V každém případě ty diody tuzemských dodavatelů mají "standardní rozměry"
oproti těm z Číny.
Ale nekvalitní věci se objevují všude, před časem jsem narazil na vadné
LM350. O tom jsem tu psal.
Já vždycky součástky z hromadných nákupů namátkově kontroluji, pokud při
kontrole narazím na zmetek, zpravidla je to zmetek..
A to se mi stalo i u nejznačkovějšího z nejznačkovějších.... :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>