1N4007.

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Květen 16 13:21:24 CEST 2018

Na závěr zmiňujete "značkového dodavatele" a v textu uvádíte GM ... To asi není zrovna dobrý příklad. :-)
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Jan Kuba
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, May 16, 2018 11:08 AM
  Subject: Re: 1N4007.

  Já osobně jsem diody z Ali 1N4007 testoval.. Není s nimi žádný problém. Až na ty rozměry pouzdra a dokonce i o něco menší průměr vývodů. Myslím, že jsem dokonce našel různé datasheety, kde i různé rozměry byly uvedené.
  Měl jsem naopak  problém s jednou várkou z GM ( asi 100 ks - délka pouzdra 5,2mm ). Tam se při větším závěrném napětí projevoval o řády větší svodový proud. Při 600V byl okolo 8 mA - pouzdro se pak rozpadlo díky teplotě.
  Nedošlo k průrazu, jen tam tekl proud.
  Tyhle diody perfektně šuměly....a měly při 1A asi o desetinu větší úbytek, než čínské z Ali.
  Ale byla to jen jedna várka. Podle mě stačí otestovat jednu , dvě diody ze série a ostatní budou stejné.
  1N4001 jsem také zkoušel na cca 800V a bez problému.. vypadá to, že se peče jeden čip a pak se na to maluje co je potřeba.
  To u KY130/80 ( modrý proužek ) při 500V došlo k průrazu spolehlivě.

  Podle mě záleží na té dané šarži diod, pokud nějaký problém bude nevyhnete se s ním ani u značkového dodavatele. Beztak to možná nakupují v Číně. A určitě se to tam peče...