Re: Olovo a evropská unie...

Pátek Květen 11 22:14:07 CEST 2018

moc hezké. Ale kdyby tak bylo něco podobného i pro LiFePO4. Já jsem od
LiFePO4 našel nějaké charakteristiky tady
https://www.batteryspace.com/prod-specs/9055.pdf
ale nevím, jak moc se tomu dá věřit. Chci z napětí určit stupeň nabití,
ale při malém proudu je ta závislost podle těch charakteristik minimální
a navíc je tam závislost napětí na teplotě, která se navíc mění se
stupněm nabití. :-(

Anděl