Re: OT: po aktualizaci Windows10 noťas nejde vypnout

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 11 09:13:54 CEST 2018

To asi nebude způsobeno jenom aktualizací. Párkrát jsem to viděl i bez
té poslední aktualizace (před půl rokem). Na vině byly ovladače Intel
IME, ale nepodařilo se mi najít takovou verzi s kterou by to
fungovalo. Na konec pomohlo vypnutí funkce "rychlé spuštění systému".

MG