RE: po aktualizaci Windows10 noťas nejde vypnout

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Květen 10 16:20:20 CEST 2018

Zazivam obcas to same I s W7. Vzdy jsem to na nekolikate tvrde vypnuti -
drzet 4s a opakovat.

Vetsinou tak 3 az 4 pokus zafunguje.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, May 10, 2018 3:40 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: po aktualizaci Windows10 noťas nejde vypnout

Dobrý den,

strávil jsem snad půl hodiny klikáním na české stránce Microsoftu, abych se
dostal na technickou podporu a když jsem konečně mohl popsat problém,
zjistil jsem že když u nich nemám účet, dál mě to nepustí. Hrůza a děs.

Mám následující problém. Noťas Lenovo B50 a anglické Windows10. Po poslední
aktualizaci, která proběhla dnes, počítač nejde vypnout. Displej zhasne, ale
zapínací tlačítko zůstne prosvětlené. Počítač nereaguje na nic, jen na 5
vteřinové stisknutí tlačítka tak, že se znova zapne.  Nevím, kolik to v
tomhle režimu bere z baterky a co to vlastně dělá. Není to nějaký nový
šmírovací režim? Nevěděl by někdo co s tím?

Anděl