RE: Olovo a evropská unie...

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Květen 10 16:17:30 CEST 2018

Jo paradne je to videt treba pri potapeni v chladnejsi vode – klesá kapacita i proud který je schopna dodat.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, May 10, 2018 2:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Olovo a evropská unie...

V této souvislosti dotaz, pozoroval někdo  s tím praktickou zkušenost? Protože i když dám zmrzlou baterku do éra, tak během prvních pár sekund se vlivem většího Ri bude více zahřívat a tudíž sama sebe ohřeje rychleji.

Moje zkušenost je taková, že to prakticky nepozoruju - během motorové zkoušky a startu se ohřeje natolik, že propad výkonu není znát. Ale je fakt, že používám spíše malé baterky - dvoj a troj články o kapacitě max 2200mAh.

Petr