<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Consolas;
panose-1:2 11 6 9 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;
color:black;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
p
{mso-style-priority:99;
mso-margin-top-alt:auto;
margin-right:0cm;
mso-margin-bottom-alt:auto;
margin-left:0cm;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;
color:black;}
pre
{mso-style-priority:99;
mso-style-link:"HTML Preformatted Char";
margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:10.0pt;
font-family:"Courier New";
color:black;}
span.HTMLPreformattedChar
{mso-style-name:"HTML Preformatted Char";
mso-style-priority:99;
mso-style-link:"HTML Preformatted";
font-family:Consolas;
color:black;}
span.EmailStyle20
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body bgcolor=white lang=EN-US link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D'>Jo paradne je to videt treba pri potapeni v chladnejsi vode – klesá kapacita i proud který je schopna dodat.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D'>J.V.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><a name="_MailEndCompose"><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></a></p><div><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext'>From:</span></b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:windowtext'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Petr Zapadlo<br><b>Sent:</b> Thursday, May 10, 2018 2:57 PM<br><b>To:</b> hw-list@list.hw.cz<br><b>Subject:</b> Re: Olovo a evropská unie...<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p>V této souvislosti dotaz, pozoroval někdo s tím praktickou zkušenost? Protože i když dám zmrzlou baterku do éra, tak během prvních pár sekund se vlivem většího Ri bude více zahřívat a tudíž sama sebe ohřeje rychleji. <o:p></o:p></p><p>Moje zkušenost je taková, že to prakticky nepozoruju - během motorové zkoušky a startu se ohřeje natolik, že propad výkonu není znát. Ale je fakt, že používám spíše malé baterky - dvoj a troj články o kapacitě max 2200mAh.<o:p></o:p></p><p>Petr<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 10. 05. 18 v 14:40 hwnews konference napsal(a):<o:p></o:p></p></div><blockquote style='margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt'><div><p class=MsoNormal>No lipolkam zcela jiste velmi roste Ri pri teplotach pod nulou. Samozrejme pokud ji vytahnete z kapsy zahratou a date ji do letadla, kde se vybijenim sama hreje tak to neni problem. Pokud ji, ale nechate vymrznout tak si s ni moc nepolitate. <o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>RV<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 10. května 2018 13:58 Pavel Hudecek <<a href="mailto:edizon@seznam.cz" target="_blank">edizon@seznam.cz</a>> napsal(a):<o:p></o:p></p><blockquote style='border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm'><p class=MsoNormal>Mám za to, že nízké teploty jsou velkým problémem právě pro Pb. S Lipolkou jsem lítal v -20 a žádný problém. Tedy vlastně byl: Letadlo pak bylo ještě 2 týdny vybité na stromě. A nepřežil jen článek co byl v mínusu. Zbylé dva, co byly vybité na 0 po nabití zas normálně fungovaly (normálně = trvalý odběr 20C a víc).<br><br>PH<o:p></o:p></p></blockquote></div></div></div></div><p class=MsoNormal><br><br><br><o:p></o:p></p><pre>_______________________________________________<o:p></o:p></pre><pre>HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><o:p></o:p></pre><pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><o:p></o:p></pre><pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></pre></blockquote><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>