lednickovy kompresor

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Květen 10 14:46:27 CEST 2018

      "Cestny" je sportovy bicykel na cesty-asfalt vacsinou s galuskami.
Takze maly objem vzduchu v pneu.
http://www.kaktusbike.sk/cestne/
Ja fukam MTB kde su plaste podstatne hrubsie i ked menej natlakovane.
Bicykel pouzivam ako sportove naradie, nie ako dopravny prostriedok.
Preto su moje uvahy a skusenosti tymto ovplyvnene.
      No a k mojmu samodomo kompresoru som navod nenapisal, tak
ponechanie vzdusniku pod tlakom je v sulade s navodom. :-)
Mozno to pri profi vyrobkoch uvadzaju z bezpecnostnych dovodov. Nezistil
som, ze by to malo vplyv na funkci. Na funkci rostlinare uz vubec ne. :-)

Ja sa teda nechcem hadat. Ja len hovorim svoj nazor, lebo najprv som mal
len holy kompresor a neskor pribudol vzdusnik, ktory som ocenil a uz by
som to nemenil.

Dňa 10.5.2018 o 14:25 Pavel Hudecek napísal(a):