lednickovy kompresor

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 10 14:25:27 CEST 2018

Netuším co je "cestny", ale kolo od začátku 90. let nafukuju kompresorem z
ledničky. Kompresor se vzdušníkem mám až teď kvůli pneumatickému dispenzeru
a v návodu píšou, že se nemá nechávat natlakovaný. Navíc ho mám v pokoji,
zatímco ledničkáč je v předsíni, metr od kola, takže nafukuju dál s ním.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Ivan Kiss
Nespravna uvaha. Bez vzdusniku hned mozno cestny ci iny maloobjemovy plast.
Lebo v praxi je to tak, ze vzdusnik je vzdy v dielni pod tlakom.
Ak je tlaku pomenej, tak cvaknem vypinacom a kym tlak stupne, robim ine
veci.
Ak by aj to nevyhovovalo, da sa ventilom vzdusnik odpojit, ale fukanie
je pomale. Este na dofuknutie by to mozno slo, ale fukat prazdnu, to asi
nie. Neviem, bez zasoby vzduchu uz nefukam

Dňa 10.5.2018 o 11:44 Pavel Hudecek napísal(a):