lednickovy kompresor

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Květen 10 13:35:48 CEST 2018

Já jsem chvíli používal ledničkový kompresor se vzdušníkem asi 10l na
ofukování. Byl na půdě, a odlučování oleje jsem vyřešil tak, že jsem
mezi kompresor a vzdušník napojil cca 4m tlakové hadice, a tu jsem
přehodil přes horní trám. Takže vzduch šel asi do 2m výšky, a olej
stékal tou hadicí zpátky. Každopádně použití této sestavy bylo spíš za
trest. Například vyfoukat prach ze stolního PC trvalo asi 20 minut.
Zapnout, počkat až se nafouká na nějaký použitelný tlak. Potom stačilo
párkrát fouknout pistolí, a zase dobu čekat, než se natlakuje. Nakonec
jsem to vyhodil, a koupil si v OBI za cca 2000Kč kompresor, se kterým to
mám vyfoukané během několika minut.