lednickovy kompresor

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Květen 10 12:59:49 CEST 2018

Nespravna uvaha. Bez vzdusniku hned mozno cestny ci iny maloobjemovy plast.
Lebo v praxi je to tak, ze vzdusnik je vzdy v dielni pod tlakom.
Ak je tlaku pomenej, tak cvaknem vypinacom a kym tlak stupne, robim ine
veci.
Ak by aj to nevyhovovalo, da sa ventilom vzdusnik odpojit, ale fukanie
je pomale. Este na dofuknutie by to mozno slo, ale fukat prazdnu, to asi
nie. Neviem, bez zasoby vzduchu uz nefukam

Dňa 10.5.2018 o 11:44 Pavel Hudecek napísal(a):