DIY tranzisotry a IO

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Květen 8 18:02:42 CEST 2018

JJ, při svých pokusech se mi často dostala na ruce. Stačilo, tak jak je to běžné, si ruce pořádně umýt pod tekoucí vodou.
Dostal jsem jí za totáče půllitrovku (tuším 40%) v jedné Tesle, kde se s ní normálně pracovalo (ženské, co s ní dělaly celou směnu měly jen gumové rukavice a v místnosti byla nad pracovištěm díra v okně ve které byl umístěn takový ten hospodský ventilátor). Pravda, že ze smrku, co byl před tím oknem byla souška. :-)

Jakub Šerých