DIY tranzisotry a IO

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 8 17:50:18 CEST 2018

Před revolucí se normálně dala koupit, a profesionální myči výloh si ji
vozili sebou a přidávali do mycí vody. Neznám nikoho kdo by z toho měl
nějaké problémy, otravu. Snad kdyby se někdo polil a nevšiml si toho?
Údajně to nemusí pálit. Ale znám člověka který se s ní přímo polil a
hned se opláchl, a nic.
Lubor