Vodotěsnost teplotního čidla

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 8 12:11:34 CEST 2018

Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jak zajistit vodotěsnost teplotního čidla v bazénu.
Je to DS18B20, normálně ho dám do kovové tyčinky a zatáhnu smršťovací
bužírkou, respektive napřed jedna smršťovačka, tu do tyčinky a pak ještě
druhá smršťovačka přes tyčinku. Voda se tam stejně cca během dvou měsíců
dostala. Bohužel tam není moc místa, že bych to nějak víc zabezpečil (např.
zalil tavnou pistolí nebo nějakým tmelem). Problém ještě může být v tom, že
používám UTP a jak jsem si všiml, voda v něm hodně vzlíná, nemáte někdo tip
na lepší kabel podobné velikosti? FTP se už třeba nedá použít.
Současně by se mi hodil tip na nějaký pěkný vodotěsný třípinový konektor,
abych mohl hladce měnit poslední 2 metry s čidlem. Konektor je u filtrace,
takže je tam opravdu hodně vlhko.
Bohatě by mně stačilo, kdyby to čidlo vydrželo celou sezónu, po sezóně je
času dost na udělání nového čidla, všechno stojí pár kaček.
Předem díky!

T.K.