Expresn� 3D tisk - 330% z Rebela

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 7 23:50:34 CEST 2018

Dobrý den,

tak jsem dnes po nějaké době zase tisknul a zkusil co to udělá, když to
trochu zrychlím.

No samozřejmě se mi to hned urvalo z podložky. Několikrát. Ale přišel jsem
jak na to.

Takže první a druhá vrstva 100% rychlost, pak postupně zrychlovat až u tak
čtvrté-páté 330%. U 400% se přestaly spojovat vlákna ležící vedle sebe při
šrafování plochy.

Podložka 120, hotend 270 (víc to u PZ nejde), spousta smradu z jinak
nesmradlavého ABS. Když byl studenější, urvalo to spolehlivě tisk z
podložky. Při přejezdu vrstev hotend zřetelně drncá.

Povrch ale vypadá stále skvěle a není to na něm vůbec poznat - a prej že to
bude horší. Je jen trochu lesklejší, jako by byl na pár minut v parách
acetonu. Patrné jsou pouze překmity na hranách, možná by to chtělo dotáhnout
řemen, ale bojím se ho víc dotáhnout, aby mi zas někde něco neuletělo.

JL.