PC: aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Květen 5 12:35:07 CEST 2018

hezky vikend.
povedla se mi nasledujici situace.
nakoupil jsem si "hromadu" ZOTACu, tady a v dobre vire, k nim i oem licence win7/pro na ruzovka.cz .
nechal jsem pc nainstalovat dite podle jejich navodu a chtel jsem to dotahnout do konce i s aktualizacema.
to se sice po cca 2 dnech povedlo, ale jak jsem pozdeji zjistil, je na tom konkretnim kuse nejaka nemocna grafika(kod 43, rozliseni do 1600/1200, a vykricnik ve spravci).
image s aktualizacema jsem pozdeji nakopiroval na jiny zotac, ale aktivace se nepovedla a zustaly mi 3 nabidky po telefonu, koupim jiny produk key, nebo zadat jiny produkt key.
po zadani jineho produkt key je vse ok a widle legalni a aktualizovane...hura !
jenze ted mi nekde u MS visi jedna licence.
jeste nez jsem zjistil, ze je grafika nemocna a zobrazovala alespon neco, tak uz svitilo, ze cas pro aktivaci vyprsel.
je reseni ta aktivace na jinem hw po telefonu ?
protoze je ta grafika integrovana, asi  neopravim vetsi cast hw aby se ta oem licence chytla. zkusil jsem jen prestehovat hdd a to nepomuze.
umim si tam ty win dostat a koupenou licenci mam, tak budu mit ciste svedomi, ale kdyby to nejak slo normalne, tak proc ne.
dik za info.
tomik.